|
LAVRIŠKI FORUM Komunikacija s krajani
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Arheo Pavla
Pridružen/-a: 21.10. 2011, 21:02 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 09 Nov 2012 22:20 Naslov sporočila: Civilna iniciativa Lavrica:brez obvoznice in štiripasovnice |
|
|
GRADNJA ŠKOFLJIŠKE OBVOZNICE ALI SPREMEMBA DOLENJSKE CESTE V ŠTIRIPASOVNICO?
Bomo dopustili degradacijo okolja, v katerem živimo? Bomo dopustili, da nas bodo ogrožale poplave? Želimo živeti v stalnem hrupu? Želimo živeti v nezdravem okolju? Bomo živeli v kraju, ko na izlet, sprehod, tek ali kolesarjenje po Barju ne bomo mogli zaradi obvoznice?
Občina Škofljica je v prostoru, kjer potekajo tri velike, pomembne prometne povezave. Avtocesta Ljubljana – Obrežje s polovičnim odcepom na Škofljico (je tudi glavna cesta II. reda), regionalna cesta Ljubljana – Kočevje (glavna cesta II. reda), železniška proga Ljubljana – Novo mesto. Z gradnjo nove povezave, obvoznica Škofljica ali štiripasovnice preko Lavrice rešujemo prometni problem občanov drugih občin. Prometna povezava čez Pijavo Gorico pa ostaja v teh načrtnih nerešena, kar prinaša napovedi prometnih zamaškov tudi na načrtovani cesti (ozko grlo). Bodo vozniki iskali hitrejšo povezavo po že obstoječih poteh?
V načrtovanje obvoznice niso vključili lokalnega prebivalstva. Ne zanima jih mnenje tu živečih, torej tistih, ki jim bo štiripasovnica ali obvoznica najbolj občutno znižala kakovost bivanja. Zato zbiramo podpise proti spremembi Dolenjske ceste v štiripasovnico in proti gradnji škofljiške obvoznice prek Barja, prek vodovarstvenega območja za pitno vodo, prek Krajinskega parka Ljubljansko barje in Nature 2000, območja varstva najboljših kmetijskih zemljišč.
Zdi se, da je politikom vseeno za naše okolje, zdravje in prihodnost naših otrok. Nam NI, saj gre za našo prihodnost in prihodnost naših otrok! Ne smemo pozabiti, da “planeta nismo nasledili od svojih staršev, ampak smo si ga izposodili od svojih otrok” (primatologinja Jane Goodall).
Vabimo vas, da vaša mnenja sporočite po elektronski pošti na: ci.lavrica@gmail.com . Veseli bomo vaše podpore.
Ustanovni člani CI: Dejan Vengust, France Prešern, Ivan Blatnik, Pavla P. Udovič, Robert Vengust.
Nazadnje urejal/a Arheo Pavla 10 Nov 2012 11:35; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gost
Pridružen/-a: 10.11. 2009, 15:41 Prispevkov: 125
|
Objavljeno: 09 Nov 2012 23:56 Naslov sporočila: |
|
|
Po nobenim pogojem gradnja po Barju ni dopustna. Barje je naš zaščitni znak in ga ne damo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Arheo Pavla
Pridružen/-a: 21.10. 2011, 21:02 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 10 Nov 2012 10:43 Naslov sporočila: |
|
|
Z zbiranjem podpisov pričenjamo v soboto, 10.11. 2012 v Domu krajanov Lavrica med 17.00 in 19.00 uro.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dule
Pridružen/-a: 21.02. 2010, 13:35 Prispevkov: 35
|
Objavljeno: 15 Nov 2012 08:49 Naslov sporočila: |
|
|
Naša občina ne mora biti poligon za reševanje težav prometa cele regije. Občina ne zastopa interese lastnih občanov ampak nekaakšne višje cilje. metuljček pa ni kriv za nič, to je že dalj časa jasno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Arheo Pavla
Pridružen/-a: 21.10. 2011, 21:02 Prispevkov: 73
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Arheo Pavla
Pridružen/-a: 21.10. 2011, 21:02 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 16 Nov 2012 18:35 Naslov sporočila: |
|
|
V branje:
http://www.delo.si/novice/slovenija/bruselj-opazuje-skofljisko-obvoznico.html
In naj citiram del članka:
»Pridobili smo študijo, ki so jo naredili na švicarskem ministrstvu za promet, okolje in varnost, ki je pokazala škodljivost vožnje pri nizkih hitrostih. En avto s katalizatorjem, ki vozi 10 km/h, naredi na prevožen kilometer več škodljivih snovi in delcev, kot jih naredi 52,6 avtomobilov, ki vozijo s hitrostjo 80 km/h,« pravi Ivan Jordan, ki še dodaja: »Naravovarstveniki pozabljajo, da bomo s stoječim prometom na Škofljici uničili floro in favno tega območja.«
In moje razmišljanje od tem: Kljub izgradnji obvoznice čez barje, ostaja na Pijavi Gorici ozko grlo, zaradi česar lahko upravičeno pričakujemo zastoje tudi na obvoznici. In uničevanje flore in favne na tem območju se bo nadaljevalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Franci
Pridružen/-a: 27.09. 2008, 22:12 Prispevkov: 149 Kraj: Lavrica
|
Objavljeno: 17 Nov 2012 09:20 Naslov sporočila: |
|
|
Jordan se mora najprej odločiti ali gre za švicarsko ali švedsko študijo. Kako se je pa razpletlo o obvoznici na občinskemu svetu? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Arheo Pavla
Pridružen/-a: 21.10. 2011, 21:02 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 18 Nov 2012 14:01 Naslov sporočila: |
|
|
Na željo prirediteljev, danes, 18.11. 2012 ne bomo zbirali podpise ob premieri Kekec. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gost
Pridružen/-a: 10.11. 2009, 15:41 Prispevkov: 125
|
Objavljeno: 18 Nov 2012 22:25 Naslov sporočila: |
|
|
Bedno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Arheo Pavla
Pridružen/-a: 21.10. 2011, 21:02 Prispevkov: 73
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Božič Bojan
Pridružen/-a: 28.09. 2008, 08:21 Prispevkov: 48 Kraj: LAVRICA
|
Objavljeno: 21 Nov 2012 11:16 Naslov sporočila: |
|
|
Sem pogledal. Zanimivo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Arheo Pavla
Pridružen/-a: 21.10. 2011, 21:02 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 22 Nov 2012 11:19 Naslov sporočila: |
|
|
iz vsebine:
"Bolj kot same najdbe se mi za stroko zdijo pomembne dolgoročne in sistematične raziskave Ljubljanskega barja in Ljubljanice, ki prinašajo precej pomembnejša spoznanja. Taka so celovita znanja o bivalni kulturi po zadnji ledeni dobi, še zlasti v času kolišč (od približno 4500 do 1800 pr. n. št.), dendrokronološki prispevki k razumevanju uporabne dobe kolišč in o uporabi plovil na poplavni ravnici, kakršno je Ljubljansko barje (okoli 70 zabeleženih in dokumentiranih deblakov in vsaj pet ladij), ..."
"Danes se velik del stroke nagiba k ohranjanju in situ, vse, kar je potrebno za dobro promocijo in predstavitev javnosti, pa se na podlagi vrhunske dokumentacije naredi kot kopije in rekonstrukcije v virtualnem prostoru, lahko tudi kot rekonstrukcije v naravni velikosti, ki jih je mogoče nameniti tudi kulturnemu turizmu."
M Erič, Delo 17.11.2012
http://www.delo.si/arhiv/ljubljansko-barje-in-ljubljanica-sta-svetovni-arheoloski-fenomen.html |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Arheo Pavla
Pridružen/-a: 21.10. 2011, 21:02 Prispevkov: 73
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
iblaxx
Pridružen/-a: 04.10. 2008, 15:48 Prispevkov: 30
|
Objavljeno: 28 Nov 2012 15:36 Naslov sporočila: |
|
|
Javna obravnava gradiva za obvoznico Škofljica, 22.11.2012
V četrtek, 22.11.2012 je v občinski dvorani potekala javna razprava o obvoznici Škofljica. V nadaljevanju predstavljam nekaj pomembnejših dejstev in odzivov prisotnih, ki so se mi zdeli pomembni. Ker sem sam proti obvoznici čez Barje mogoče ne bom čisto objektiven.
Predstavitev so izvedli predstavniki Ministrstva za infrastrukturo in prostor (Boštjan Rigler, Barbara Leskovar, Rajko Cedulc) in Direkcije za ceste (dir
ektor Gregor Ficko). Informacije, ki so se mi zdele pomembne:
• V poštev prideta samo varianti po Barju (OC in 2A)
• Predračunska vrednost prednostne variante 2A znaša 57mio€, od tega arheološke raziskave 19, habitati 2,5 in preostalih 37mi€ odkupi zemljišč in gradbena dela.
• Širitev Dolenjke v štiripasovnico odpade, ker bi bilo potrebno porušiti 121 objektov in preseliti ljudi.
• Projekt nameravajo financirati deloma tudi iz evropskih sredstev.
• Statistika kaže, da je dnevni pretok vozil iz smeri Ljubljane proti Kočevju na začetku Lavrice 19000, na koncu Škofljice pa 8000 vozil. To pomeni, da je 11000 domačinov.
• Okoljsko poročilo še ni pripravljeno in je predpogoj, da gre postopek naprej.
• Okoljskega poročila si ni mogoče pogledati in podati pripombe nanj.
• Ne predvidevajo, da bi se območje Natura2000 na Škofljici povečevalo.
• Pripombe na gradivo sprejemajo do 9.12. po pošti ali mailu.
• Gradivo je objavljeno na spletni strani ministrstva http://www.mzip.gov.si/si/delovna_podrocja/prostor/prostorski_nacrti/drzavni_prostorski_nacrti/javne_razgrnitve_in_seznanitve/
Sledila je več kot dveurna razprava. Pri tem so se mi zdeli pomembni naslednji odzivi :
• Župan Škofljice meni, da ni prav, da se nekateri pritožujejo v Bruselj.
• Župan Kočevja pravi, da bi jim večji del težav odpravila že dobra železniška povezava.
• Predstavnica MOL meni, da bi prometne težave lahko reševali tudi z urejanjem javnega prevoza z avtobusom in vlakom. Predlagajo posodobitev železniške proge Ljubljana-Kočevje. Ljubljana se tako kot nekatera druga Evropska mesta, zapira za individualni transport. MOL ima v načrtu v nekaj letih vsa javna parkirna mesta znotraj AC obroča – ringa, spremeniti v plačljiva.
• Predsednik in člani KS Pijava Gorica se s predlagano traso ne strinjajo, ker se bo promet skozi njihovo naselje z izgradnjo takšne variante samo še povečal. Predlagajo traso proti Šmarju Sap s priključkom na dolenjsko avtocesto.
• Predsednik KS Lavrica meni, da bo obvoznica povečala poplavno nevarnost za prebivalce, ki živijo pod želežniško progo.
• Predstavnik Civilne iniciative Lavrica pravi, da so proti obvoznici čez Barje in da bodo pripravili pismene pripombe. Prebivalci o javni razgrnitvi niso dovolj obveščeni. V gradivu sta predvsem varianti čez Barje, ostale variante pa so izločene. Po vseh vidikih obstajajo prostorske možnosti za cesto, ki ne bo potekala preko zaščitenih habitatov, ne preko območja Natura 2000, ne po naseljenih območjih. Trase preko teh območij bi bile bistveno cenejše od tras preko Barja.
• Občinski svetnik iz Lavrice meni, da je glede na statistiko večina voznikov (11000) iz Lavrice in Škofljice, zato obvoznica ne bo rešila problema.
• Iz Škofljice proti Ljubljani ni urejenih kolesarskih stez.
• Obvoznico je treba speljati direktno na avtocesto.
• Obvoznico narediti po trasi železnice, železnico pa prestaviti drugam.
• Kaj bo, če bo okoljsko poročilo za varianti čez Barje negativno.
Ivan Blatnik, Lavrica |
|
Nazaj na vrh |
|
|
padunkl
Pridružen/-a: 09.06. 2010, 13:56 Prispevkov: 24 Kraj: Lavrica
|
Objavljeno: 29 Nov 2012 11:17 Naslov sporočila: |
|
|
Občinski svetnik iz Lavrice meni, da je glede na statistiko večina voznikov (11000) iz Lavrice in Škofljice, zato obvoznica ne bo rešila problema.
me pa res zanima kateri je ta "majstr". kako se lahko tako manipulira s številkami?
cela občina ima dobrih devet tisoč prebivalcev. a se vsak, ki ima izpit z dvema avtomobiloma vozi, ali kaj? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|